NessiVolturi blogja

NessiVolturi blogja
Nézz be ! Ha ez a blog tetszik az is tetszeni fog:DKATT a képre.

2010. június 1., kedd

Ismertető^^


Isabella Swan


Isabella Swan vagyok. 1900-ban születtem 16 évvel később vámpírrá változatot egy fiatal nomád vámpír.Most itt élek Forksban a barátnőimmel. 4-en vettünk egy lakást az erdő mellet,ők tudják mi vagyok és elfogadtak,bár az elején kicsit furcsa volt,hogy nem félnek,na mindegy ez más tészta. Modellnek,énekesnek tanulok . A tanulással nincs probléma mindig is szerettem olvasni,írni. Állati vérrel táplálkozom mert nem szeretnék gyilkos lenni .
Van képességem is ami nagyon jó mert így előre tudok mindent , minden képesség az enyém csak le kell másolnom!


Szerelmes vámpír.

Bella gyere már késésben vagyunk- Kiabált fel nekem Hien ,bár nem értem hisz itt van a vámpírhallásom meghallom a suttogást is.
-Megyek már nyugi és még van időnk a gép késni fog egy órát!
- Ohh , igazán ? És Lucy-ék?
- Fent veszekednek kinek melyik legyen a szobája.-Válaszoltam.Miért kell egy hülye szobán veszekedni ? Megint költöznünk kell új helyre ,új emberek,és ami a legrosszabb az az iskola,már nagyon unalmas , folyton folyvást ugyan azt meghallgatni.De ez a hely mintha más volna olyan furcsa előérzetem van mintha történne valami .


Itt az ismertető :) kicsit rövid lett de nem baj! Ha van időtök akkor írnátok néhány szót? :) Köszönöm . puszi: Kicsi Lány^^

Nincsenek megjegyzések: