NessiVolturi blogja

NessiVolturi blogja
Nézz be ! Ha ez a blog tetszik az is tetszeni fog:DKATT a képre.

2010. június 22., kedd

3.fejezet 1/2



3. fejezet 1 fele


Mikor hazaértünk rájöttem,hogy lett egy újabb képességem látomásaim lesznek az elsőben azt láttam,hogy holnap vásárolni megyünk Port Angelesbe a plázába és itt vége lett.Ha van egy új képességem akkor az azt jelenti valakitől át kellett vennem.
Na mindegy ezt majd később ideje vadásznom.

- Lányok majd jövök,vadászni mentem.Puszi.- Kiáltottam fel. Befutottam az erdőbe itt senki nem vadászik rajtam kívül . Elkaptam négy őzet de ez még nem volt elég,fel mentem a hegyekbe itt járkál az én kedvenc falatom.Megláttam és ő is engem rögtön megpróbált kicselezni ,de én csak közeledtem felé. Készültem ráugrani de valaki megelőzött ,hogy meri elvenni az ebédemet?És mit keres itt ez a vámpír? Erre a gondolatra már nem egy vámpiral álltam szemben hanem héttel.Mikor már készültem kinyitni a számat a kobold alakú csajszi megszólalt.
- Szia én Alice Cullen vagyok te meg Isabella ! Nagyon jó barátnők leszünk!-Ugrándozott a csaj és közben azt kiabálta,hogy ő látta látta.
- Hello és igen én Isabella Swan vagyok és Forksban lakok a barátnőimmel. És te elloptad az ebédemet!- Mutattam a bronz vörös hajú fiúra és szigorú pillantást küldtem neki.
Erre mindenki elkezdett nevetni a leghangosabban a nagydarab fickó aki a szőke hajú lány mellet állt.
- Én máris bírom a kis csajt. Hali én Emmett vagyok és ő a feleségem Rosalie.-Mikor ezt kimondta a Rosalie nevű lány oda jött és átölelt.
- Sziasztok.És mit kerestek erre felé?
- Isabella én Carlisle Cullen vagyok ők meg a családom. Esme a feleségem és a gyermekeink Alice,Jasper,Emmett,Rosalie és Edward.
- Oké . És mit kerestek itt. Azt már tudom ,hogy nem embereket öltök.
- Igen mi is állatvéren élünk ahogy te is . És itt fogunk élni Forksban melletetek mint már kiderült.
- Rendben . Menjünk be hozzánk és folytassuk ott.- Elindultunk a házunk felé amikor eszembe jutott valami.
- Álj,egy pillanat. Én a barátaimmal élek ők emberek és nem szeretném ha ez gond lenne.
- Nyugi nem lesz semmi gond sokat vagyunk emberek közelében folyamatosan suliba járunk.-Nyugtatott Alice.Közben megérkeztünk a házhoz.
- Itt vagyunk.
- Király kis villa.- Mint eddig észre vettem Emmett a bohóc a családban.
- Kösz.- Bementünk és a lányok rögtön ugrálva lejöttek és közölték velem ,hogy holnap vásárlás,de akkor meglátták a vendégeimet
.
- Bells ők kik?- Suttogta a fülembe Lucy de nem sikerült.
- Sziasztok én Carlisle Cullen vagyok és ők a családom.
- Köszi és ti is ...
- Igen mi is vámpírok vagyunk de vegetáriánusok.
- Értem akkor nincs semmi baj. Bella Akkor mi felmegyünk és készülj a holnapi egész napos vásárláshoz. - Figyelmeztetett Brit és utána felmentek.
- Én már rég felkészültem ..-Suttogtam egy ördögi vigyorral a képemen.
- Ez remek. Mi is mehetünk ?- Kérlelt Alice bociszemekkel.
- Persze. De figyelmeztetlek engem nem lehet leállitani egy boltnál.
- Szerintem Alicet nem győzöd le.- Szólalt meg először Edward. Milyen bársonyos hangja van.
- Ti is jöttök fiúk?
- Ne..-Akarták mondani egyszerre ,de Alice és Rosalie Megakadályozták.
- Naná.
- Remek,akkor majd holnap mindent megbeszélünk ha nem baj ma inkább a lányokkal rendeznénk be a lakást.
- Nem dehogy is . Nyugottan még nekünk is sok a dolgunk. Sziasztok. - Köszöntek el.
- Sziasztok.- felmentem a lányokhoz és mindent elmondtam nekik amit csak kérdeztek. Észre se vettem már tíz óra is elmúlt.
- Itt az ideje az emberi lényeknek aludni.
- Igazad van. Jó éjt Bells.
- Jó éjt nektek is.- Egész éjjel azon gondolkoztam vajon milyen személy lehet az a bizonyos Edward.Olyan jól néz ki és ..Álj Isabella nem szabad ilyet gondolnod lehet,hogy van párja.Töprengésemből hat lány és három fiú ugrasztott ki. Ha ember lennék biztos szívrohamot kaptam volna.
- Bella VÁSÁRLÁS.- Kiáltották egyszerre kivéve a fiúk ők inkább grimaszoltak.
- Ohh már reggel van?
- Hát persze. És amit ígértél az be kell tartani.
- Rendben csak felöltözöm. Felmentem a szobámba és magamra kaptam egy kék felsőt és egy koptatott farmer szoknyát és a hozzá illő szegecses magassarkút.
- Indulhatunk. - Mondtam egy széles vigyorral.A fiúknak leesett az álluk. Emmett ezért kapott egy nagy pofont Rose-tól.
- Hé cica ezt most mért?- Tette a sértettet Em. Mindenki nevettet kivéve Edwardot ő engem nézett. Szerencse,hogy nem tudok elpirulni,különben már biztos paradicsom színű lenne a fejem.
- Na akkor indulunk? Fogy az időnk.- Szólt nekünk Alice egy 1000 wattos mosollyal az arcán!
- Persze kinek a kocsijával megyünk?Kérdezték egyszerre a lányok ,s amikor kimondták összenéztek és elkezdtek nevetni amire persze nekem is kellet.
- Alice,Jasper , Hien,Lucy,Britney. Ti mentek a Mercivel.-Osztotta ki Rose .
- És Bella,Edward,Rose és Emmett ti mentek Bells autójával.- Itt van valami csel Alice miért pont Edwardal osztott be?
-Jó.Induljunk. Kimentünk az autókhoz és beültünk én vezettem.Mellettem Rose ült és Edwardot pont láttam a vissza pillantóban. Istenem olyan helyes és az illata mint az Orchidea és a méz.
Nem sokára oda is értünk elég hamar. Szeretek gyorsan hajtani.De Alice-ék még igy is előbb ott voltak.Mikor beléptünk a fiúk gondolatai elárultak mindent. " Atya isten nekünk végünk van a nap végére!" -gondolta Jasper.
"Rose remélem tudja ,hogy ezért este meg kell jutalmaznia."- Erre a gondolatra elkezdtem nevetni mire a többiek csak néztek de én leintettem őket,hogy induljunk,de Edwárd még mindig engem nézett.S,nekem elkezdett bizseregni az arcom.
- Nem hallom a gondolataidat.- Szólalt meg kicsit szomorú hangom.
- Nem baj. - Dobtam neki egy széles vigyort. Még jó ,hogy nem hallja. És ezzel elindultam a ruhák közé.Már nagyon sok ruhát megvettem és Edward mint egy igazi úri ember hozta a szatyraimat ,és kivitte őket ha már nagyon sok volt.Nem sokkal később a fiúknak már olyan arcuk volt mintha emberi ételt kéne enniük. Már csak én és Alice nézelödtünk amikor már mindenki egyszerre felkiáltott.
- Bella Alice döntetlen lett. Szegény kislányok már majdnem elaludtak a padon. - Mutattot a három kis törpe hugaimra.
-Nekem jó mára ennyi elég volt!- Szóltam végül én .
- Induljunk haza de valakinek futnia kéne..mert már nincs annyi hely az autókban.- Mire ezt kimondtam a fiúk rosszat sejtve összenéztek és mi Alice-zal és Rose-zal csak bólogatunk.


Itt a 3.fejezet 1 fele kicsit rövid lett de most csak ennyi jött. Amit Bella vásárolt ruhákat azokat felrakom egy külön mappába és ott tudjátok majd megnézni mikor milyen ruhát vesz fel a képzeletemben! :D Ha lehet akkor kaphatok kommikat? Ja és BÉTÁT KERESEK!!!!:D Pusz

6 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia!
nagyon tetszi ez a feji! Végre jönnek a bonyodalmak!!! Emmett, már csak Emmett! Örülök, hogy Rosalie-t kedvesnek állítod be!! :)

Szívesen lennék a bétád! Persze, ha nem akarod, akkor nem gond!

Várom a folytatást!

Puszi: Yoopi

Névtelen írta...

jaajjajj !
ez nagyon jó lett!
örülök, hogy betartottad a tanácsaimat :)
ügyike vagy :)
Puszi
Tami :)

NessiVolturi írta...

Köszi lányok^^! Yoopi persze nagyon örülnék és a link cserében is benne vagyok! Amy a mestertől tanultam.:D
Köszi: Puszi

Névtelen írta...

Rendben! Mikor beszéljük meg az adatokat??? Mondjuk egy e-mail???
az enyém: yoopi@freemail.hu
Majd küldöd??

Puszi: Yoopi

NessiVolturi írta...

Igen Elküldöm ha hazaértünk. Igy jó?:D Puszi

Névtelen írta...

Nekem tökéletesen megfelel!!!

Puszi: Yoopi