NessiVolturi blogja

NessiVolturi blogja
Nézz be ! Ha ez a blog tetszik az is tetszeni fog:DKATT a képre.

2010. június 5., szombat

1.fejezet


1. fejezet




Ma ismét eljött az a nap amikor el kell, hogy költöznünk az otthonunkból , mert én vámpír vagyok és nem öregedem meg.

A barátaim tudják, hogy mi vagyok de mégis velem maradtak.

Találtam egy kis várost ahol majdnem mindig esik az eső Forksot. Washington államban található és eléggé csapadékos. De én szeretem . Amikor azon gondolkodom,hogy milyen lesz ott élni annyira fura érzésem lesz , mintha történni fog valami ! Mély ábrándozásomból Hien keltett fel :

- Bella gyere már késésben vagyunk! - Kiabált fel nekem Hien ,bár nem értem hisz itt van a vámpírhallásom amivel meghallom a suttogást is.
- Megyek már nyugi és még van időnk a gép késni fog egy órát!
- Ohh , igazán ? És Lucy-ék?
- Fent veszekednek kinek melyik legyen a szobája.-válaszoltam . Miért kell egy hülye szobán veszekedni?

- Britney, Lucy gyertek már le! – Kiabált fel Hien . 3 perc múlva a lányok lejöttek a szobából kicsit idegesen , gondoltam belehalgatok a gondolatukba.”- Miért kell mindig akkor lehívni amikor nyerésre állok , gratulálok így Lucy-é a legszebb szoba” –Gondolta Britney. Szerintem mindegyik szoba szép ugyan az ő szobájuk egy kicsit kisebb mint az enyém,de ők ezt nem tudták,és különben is még nincs benne semmilyen bútor azt nekünk kell megvenni olyan lesz a szobájuk amilyet szeretnének!

- Itt vagyunk ,mit szeretnétek? – kérdezte Brit egy kicsit nagyobb hangsúlyal ,de mikor válaszolni szerettem volna leintett és folytatta.

- Remélem valami nagyon nyomos okod van mivel épp nyerésre álltam amikor kiabált Hien ! Szóval?

- Lányok minek kell versenyezni egy szoba miatt?

- Azért..- De itt félbeszakítottam

- Ugyan akkorák a szobák és teljesen üres. Ti veszitek meg a festéket a bútorokat.
- Bella, mint látom nem érted! – Ezen kicsit felhúztam magam én nem értem?

- Itt nem ez a lényeg hanem a kilátás.-Mondta kicsit nyugodtabban Lucy. Persze,hogy nyugodt hisz ő nyerte meg.

- Tudjátok mit akkor én döntök,hogy ki-é melyik szoba!- Erre most nem számítottak ,kicsit elsápadtak hisz tudták én nem hagyom magam megvesztegtni , hogy az övé legyen a szoba.

- Rendben ! Én belegyezem , Ja és Bella ezután szeretnék veled beszélni! – Jelentette ki Brit . Na igen pont ezt mondtam!

- Nem Brit most nem hagyom magam. És ,hogy igazságos legyen itt elmondom melyik szoba ki-é lesz! Oké?

- Jó !

- Nekem mind1 melyik lesz az enyém!- Végre megszólalt az én kis Pláza törpém.

- Rendben.

- Akkor eldöntöttem ! Amint ti ketten veszekedtetek az Hien kapja meg. Hien szobáját Lucy kapja. Brit a tied lesz a második emelet.- Az arcukon azt látom elégedettek ,szeritem ez a lakás nagyon szép ! Három emelet van és külön a földszint. Én a harmadik emeletet választottam. És mivel Lucy járkál álmában ő a földszinti szobát kapta meg. Britney a első emeleten lesz ,és Hien a második emeleten. Mindenki elment még egy kicsit a régi szobájukba . Én itt maradtam és gondolkoztam, mikor hirtelen valakinek a gondolatát meghallottam…





Megírtam az 1.fejezetet! Remélem tetszett 5 komi után max 2 nap és fent a következő fejezet! Nagyon köszönöm Taminak, a bétámnak:D Puszi: Kicsi lány^^

7 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szija.
Na végre, lehet komizni:)
Tetszik az alaptörténet, kíváncsi vagyok, hogyan tekergeted. Szívesen bétáznék neked:)

NessiVolturi írta...

Szia! Nagyon nagyon köszönöm:) Waneeey ha szeretnéd neked is elküldhetem átnézni ,hogy 100% legyen ! Senki nem mondta,hogy csak 1 bétám lehet!:D Puszi és köszi a kommit!

Bloggerina írta...

szia!
már kezdtem aggódni, hogy nem javítod meg a kommentelést -.-" örülök hogy már jó :)
szóval csak azt akartam írni, hogy várom a folytatást, mert eddig izgalmasnak tűnik :)
B. C. :*

Eveliin írta...

Szia!
Eddig nagyon jó a történeted!
Nagyon vároma folytatást!
Puszii: Eveliin

Berniee írta...

jo az alaptörti...kiváncsi vok a folytatásra ...látom te is függövéges vagy...baszzus eddig se volt sok idegszálam de most még kevesebb lesz...

Névtelen írta...

Szija!
tényleg jó az alaptörténet...
nekem bejött már várom a folytatást...

Alicia Mirza írta...

Tetszik, grat! Örülnék ha benéznél hozzám, jó a töri, várom, hogy találkozzanak Cullenékkel.