NessiVolturi blogja

NessiVolturi blogja
Nézz be ! Ha ez a blog tetszik az is tetszeni fog:DKATT a képre.

2010. augusztus 12., csütörtök

Előzetes!!!


-Mi a fene..?-Kerekedett ki Jasper szeme.Egy nő és egy férfi közelebb jött és dörömbölni kezdtek az ajtón.
- Isabella,Isabella jöjjön ki.Kérem!
- Basszus mi a fenét csináljak?
- Menj ki és add meg amit akarnak . Láttam,hogy ezt fogod tenni és elmennek egy időre!-Mondta magabiztosan Alice.
- És ha szétszaggatnak?- Estem kétségbe. Ilyenkor nem tudok gondolkodni.
- Egy vámpírt?- Kérdezte Jasper
- Én kimegyek veled és Edward meg Jasper ti lesztek a biztonságiőrők!
- Jólvan.
- Van más választásom?-Kérdezte Jasper reménykedve.
- Nem ,NINCS VITA.-Jelentette ki Alice.
- Nézzünk szembe a pokollal.- Kiléptem a kocsiból mire minden szem rám szegezödött. Biztos,hogy ezt akartam én? Dehogy én csak megsajnáltam az embereket én hülye.
- Isabella Mac ügynökségtől jöttem. A főnőkőm ajánl magának egy szerződést!Elfogadja?
- Álj!- Orditottam.Mindenki abbahagyta a kiabálást és megse moccantak csak bámultak.
- Mégis,hogy a fenébe lehet az ,hogy alig 24 órája énekeltem el egy dalt és már ,,híres" vagyok? - Kérdeztem kicsit gúnyosan.
- Nézze meg a maga szemével hölgyem.-Jött oda egy 30 éveiben járó pasas.Megmutatott egy kis kütyüt amin én voltam.Nem hittem a szememnek valaki felvette ahogy énekelek. És ez megy mindenhol.
- Egy új tehetség néz szembe a híres élettel! Vajon,hogy fogadja ő is olyan lesz mint a többi cicababa?
Ezen kiakadtam én cicababa majd megmutatom én nekik.Eldobtam azt a kütyüt és interjút adtam.
- Most csak ennyit mondok! Én leszek a legnépszerübb énekesnő!

Most csak ennyi bocsi de nincs ihletem:D De mivel Tamyyy könyörgött ezért írtam egy előzetes félét:D

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

jujjj köszi^^
Bella mibe vágja bele a fejét :)
tetszik!
siess az egésszel!
Megérte a nyaggatást :D
Puszmáák
:
Tamyyy :)

NessiVolturi írta...

Köszi:D És nincs mit:D Sietek vele! Hát...kitudja