NessiVolturi blogja

NessiVolturi blogja
Nézz be ! Ha ez a blog tetszik az is tetszeni fog:DKATT a képre.

2010. július 25., vasárnap

Előzetes!!!





Előzetes


Mit keres itt ez a nyomorult?Azt hiszi megint tönkre tehet?Kezdek nagyon ideges lenni.
- Bells cica , nem is mondtad,hogy ilyen jó hangod van!- Mi a fenét képzel nem vagyok a "cicája".
- Nem vagyok a cicád,seggfej.- Szűrtem a fogaim köz
t.Ekkor már kiértünk, és az egész Cullen család ott volt mögöttem hallottam ahogy Esme rémülten kérdezi, ki ez? És mit akar?Edward is ugyan ezt kérdezte tőlem suttogva.
- Egy nagyon régi ismerősöm.
- Ohh,én csak egy ismerős vagyok számodra, édes? Nagyon úgy néz ki,hogy elfelejtetted mennyit jelentettem a nyomorult kis életedben.- Ez nagyon nem jelent jót. Alec eléggé felhúzta magát. De ez nem jelenti azt,hogy hagyom magam megint zsarolni.
- Alec fogd be ! Takarodj vissza Volterrába!- Üvöltöttem. De nagy hiba volt mert mindenki megfagyott mikor elhangzott az a bizonyos szó.
- Majd ha te is vissza jössz, édes.
- Én nem megyek vissza.
-
Állj, Bella te Volturi tag voltál?- kerekedett ki Emmett szeme.
- Igen! Kis ideig náluk voltam.És akkor jöttem össze - Itt megálltam. - Alec-cel.
- Takarodj innen te seggfej vadállat! Nem leszek a tied SOHA!Érted?
- Rendben.Most elmegyek ,de ha nem lesznek itt a pincsi kutyáid akkor vissza jövök!- Mikor kiejtette az utolsó szót hangos morgások törtek fel.Mikor végre magamhoz tértem valakik Alecet ütötték....



Nincsenek megjegyzések: